شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نتیجه انتخابات نه بزرگ به وضعیت بد اقتصادی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: غفلت از توانمندی داخلی و چشم دوختن به غرب که نتیجه اش وضعیت کنونی اقتصاد و معیشت جامعه است «هست و نیست» مردم را سوزاند.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رئوف(ع) و حماسه ۲۸ خرداد، بیان کرد: دوری از تفکر خدمت به مردم و ارزشهای انقلابی، غربگرایان را در «مثلث برمودای سیاست» انتخابات ۱۴۰۰ سر در گم کرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب افزود: برخی برای نرخ جلب و جذب مشارکت در انتخابات رد صلاحیت نام و نشان دارها را بهانه می کنند، در صورتی که فرصت سوزی دولت در ۸ سال گذشته و عملکرد جهادی و روحیه انقلابی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، مهمترین حلقه فراموش شده در برنامه ریزی مدعیان مردم سالاری بود.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: دست ردّ مردم نجیب و و فادار به آرمان های امامین انقلاب در صحنه انتخابات، به سینه کسانی که دل در گرو ارزش های انقلابی نداشته و شیفته تفکرات غیر انقلابی بودند، باید درس عبرتی برای جریانات سیاسی باشد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: مردم بصیر و انقلابی با تحمل تنگناهای معیشتی و مدیریت ضعیف دولت در پشیبرد اهداف متعالی نظام اسلامی، هر گز تحت تأثیر بوق های تبلیغاتی جبهه کفر و نفاق و تحلیل های غلط برخی افراد ساده لوح در داخل قرار نگرفته و به ندای رهبری حکیم و فرزانه لبیک گفتند.

وی در پایان گفت: خورشید حضور مردم در ۲۸ خرداد، یخ ضعف مدیریت و ناتوانی اجرایی را آب می کند و در حقیقت تیر خلاصی بود در شقیقه کسانی که دل در گرو غرب دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha