جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت:  ایران یکصدا و یکپارچه تحت رهبری داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب همچنان استوار و پابرجا به پیش می رود و هیچ چیز نمی تواند در انسجام و یکپارچگی ملت ایران خللی وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در دیدار با مسئولین شهرستان بویین زهرا گفت: پایداری و پیروزی ملت ایران برابر  زیاده‌خواهی‌های جریان سلطه و سرافرازی در میدان‌های بزرگ مانند انتخابات، مقاومت برابر انواع تحریم‌ها و تهدیدها، الگوی موفقی در تقابل با استکبار و سلطه جهانی را فراروی عالم بشریت ترسیم کرده است.

وی اظهار کرد: امروز میهن اسلامی به نقطه‌ای از استحکام و بالندگی رسانده است که با عبور از مشکلات ناشی از تحریم و فشارهای حداکثری، لغو تحریم‌ها و راستی‌آزمایی اقدام آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در این زمینه را سیاست قطعی و غیر قابل برگشت ایران قرار داده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: عزت و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی در مقایسه به دوران قبل از انقلاب به برکت حمایت امت از ولایت و اقتدار مقام عظمی ولایت به دست آمده است که حفاظت از این اقتدار در همه عرصه ها رسالت کنونی ما است

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: ایران یکصدا و یکپارچه تحت رهبری داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب همچنان استوار و پابرجا به پیش می رود و هیچ چیز نمی تواند در این انسجام و یکپارچگی ملت ایران خللی وارد کند.

وی ادامه داد:  درس بزرگ امام خمینی (ره) برای ملت ایران داشتن اخلاص در عمل و انجام دادن امور برای رضایت خداوند بود که خداوند نیز به خاطر این اخلاص تمام دلها را برای حضرت امام(ره) بسیج نمود و باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا همچنین به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha