شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / همایش روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در تبریز

حوزه / معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز گفت: نعمت انقلاب اسلامی فرصت حضور نهادها و فعالیت‌های دینی و توسعه فعالیت‌های دینی را فراهم کرده و این نعمت عظیم الهی از آن مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز در همایش نهضت تبلیغ که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن همایش فرهنگسرای الغدیر برگزار شد، گفت: نعمت انقلاب اسلامی فرصت حضور نهادها و فعالیت‌های دینی و توسعه فعالیت‌های دینی را فراهم کرده و این نعمت عظیم الهی از آن مردم است.

وی با اشاره به استعانت مردم از مقام عظمای ولایت و اطاعت از ایشان، ادامه داد: اگر امروزه مردم از مواسات و همدلی در کمک به دیگران نام می‌برند به برکت تبعیت از یک کلام و معرفتی است که در لایه لایه دین وجود دارد، اما به واسطه کلام ولایت، از اثرگذاری بیشتری برخوردار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: تک تک افرادی که بر این معتقد بودند که دین و آبروی ما در برخی از عرصه‌ها خدشه دار شده است امروز موظف هستند در کمک به دولت منتخب پیشتاز باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مردمی‌ترین سازمانی است که به واسطه اتصال و ارتباط با نهادهای مردمی دینی، هیأت و مبلغان دین شبکه مردمی مستحکم و پا به کار انقلاب اسلامی ایران را دارا است.

وی افزایش افزود: اگر ظرفیت عظیم مردمی در میان نباشد، کشور پیشرفت نخواهد کرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: تبلیغ باید مردمی شود به گونه‌ای که آحاد مردم نیز باید خود را مبلغین دینی بدانند.

وی به تقویت عرصه‌های مختلف تبلیغ به واسطه پشتیبانی معرفتی تأکید کرد، افزود: زمانی که از اجتماعی شدن تبلیغ سخن به میان می‌آید، منظور از آن، زیست و همراهی با مردم توسط افرادی که خود را موظف به تبلیغ دین می‌دانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha