جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خالد القدومی

حوزه/ خالد القدومی گفت: معرکه و نبرد آزادی فلسطین آغاز شده است این دستاوردهای میدانی، سیاسی و نظامی که حق فلسطینیان را به عنوان رمز عدالتخواهی در جهان به تصویر کشیده، آغازی بر معرکه آزادی کامل فلسطین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه خالد القدومی روز پنجشنبه در همایش بین المللی نبرد شمشیر قدس که در قم برگزار شد،  گفت:  نیروی مقاومت یک عامل اساسی در جنگ ما با صهیونیست‌ها است، فکر مقاومت، جنگ مقاومت و آنچه به مقاومت تعلق دارد نشان داد که در سطح بین‌المللی نمی‌توان آن را ندیده گرفت.

وی افزود: اما در سطح بین‌الملل این نظام صهیونیستی ثابت شد که مانند هر دولت دیگری است و ملت فلسطینی می‌گوید که چرا باید رد برابر او تسلیم شویم و حتی خود کشورهای غربی هم به این نتیجه دست یافته‌اند که چرا باید مظلومیت مردم فلسطین را ندیده بگیرند و تمام حق را به جانب اسرائیل بدهند.

رئیس دفتر جنبش حماس در تهران گفت: این آغازی است بر شکست و به گوشه رانده شدن روایت و نگاه اسرائیل که همیشه خود را بر حق می‌دانست.

وی تاکید کرد: هشتک فلسطین آزاد به بالاترین اقبال و پذیرش در سطح جهان در فضای مجازی دست یافت، بنابراین مسئله مقاومت الآن به جایی رسیده که نمی‌توان آن را ندیده گرفت.
القدومی یادآور شد:  ما در سطح فضای مجازی اولین بار می‌شنویم که از نیروی نظامی اسرائیل انتقاد می‌شود، اکنون خود آنها مانده‌اند که چگونه باید با مسئولان مقاومت برخورد کنند و آیا می‌توانند از آن بگذرند این یکی از نتایج و دستاوردهای شمشیر قدس است.

به باور وی، اکنون مقاومت تنها محدود به غزه نیست بلکه فلسطینی‌ها در همه جغرافیای فلسطین به عنوان یک خط قرمز محسوب می‌شوند و مقاومت از دریا تا رودخانه همه جا به عنوان یک نشانه حرمتی پیدا کرده است و دیگر کسی اجازه نمی‌دهد در هیچ کجا از جغرافیای فلسطین بر حقوق و حجان و مال آنها تعرض شود.

القدومی گفت: آرمان‌های فلسطین دیگر حکم فانتزی و دست‌نیافتنی ندارد، حذف آخرین حاکم سلطان گونه صهیونیستی نتانیاهو نشان دهنده زوال آنها است، همان که علمای بزرگ جهان اسلام و به ویژه رهبر انقلاب اسلامی مژده نابودی این نظام را داده‌اند.

به گفته وی، سیاست بایدن تاکنون در برابر مسئله فلسطین تغییر ذاتی نکرده و ما چیزی از او ندیده‌ایم. به ویژه درباره غزه و مقاومت فلسطین هیچ کاری نکرده و آنچه که می گویند همه پیمان‌ها و قراردادهای قدیمی است که خودشان هم نمی‌توانند به آن عمل کنند.آنها اعتراف می کنند که برپایی نظام دو دولت برای فلسطین و اسرائیلی‌ها امری نشدنی است.

رئیس دفتر جنبش حماس در تهران تاکید کرد: همه دولت جدید اسرائیل و نفتالینت را می شناسند او یک قاتل است، همان فرد که واقعه خونین قانا را شکل داد، او خود یک مجرم جنگی است.

وی ادامه داد: توجه کنید که چنین قاتلی به قدرت می‌رسد اما کشورهای غربی او را تأیید می‌کند اما در ایران برپایه یک انتخابات دموکراتیک یک انسان سالم و متدین به قدرت می‌رسد اما در برابر او جبهه می‌گیرند. این نفاقی است از سیاست و مدیریت ناعادلانه ناشی می شود.

القدومی  گفت: معرکه و نبرد آزادی فلسطین آغاز شده است این دستاوردهای میدانی، سیاسی و نظامی که حق فلسطینیان را به عنوان رمز عدالتخواهی در جهان به تصویر کشیده، آغازی بر معرکه آزادی کامل فلسطین خواهد بود.
وی اظهار کرد: بدون قدس فلسطین معنی ندارد؛ قدس هماورد و مقاومت همه جانبه و ستون فقرات آن یعنی مقاومت مسلحانه آخرین راه حل استراتژیک ما است و همه فلسطینیان بر این امر توافق دارند که اشغالگری نابودشدنی است و سرزمین های اشغالی روزی آزاد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha