پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: از ملت بزرگ ایران به جهت ایستادگی هوشمندانه در برابر تبلیغات گسترده رسانه ای دشمنان و بد خواهان در ایام انتخابات، قدردانی کرده و از دولت متنخب میخواهیم که هرچه سریعتر، به مشکلات اصلی مردم رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در دیدار جمعی از روحانیون ائمه جماعات مساجد شهرستان بویین زهرا، که در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: مردم شهرستان بوئین زهرا با مشارکت ۷۱ درصدی در انتخابات و اختصاص ۸۳ درصد از آراء به حضرت آیت الله دکتر رئیسی ارادت قلبی خود را به نظام و انقلاب مثل همیشه ثابت نمودند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: از ملت بزرگ ایران به جهت ایستادگی هوشمندانه در برابر تبلیغات گسترده رسانه ای دشمنان و بد خواهان در ایام انتخابات، قدردانیم.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید با کم اعتنایی به مسائل حاشیه ای و تمرکز بر مسائل اصلی و اولویت های کشور، موجب تسریع در حل مشکلات اساسی برای مردم عزیز شوند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت و بیان کرد: شوراهای اسلامی شهر موظف اند با تمام توان در راستای برنامه ریزی و همفکری برای حل مشکلات شهر تلاش نمایند.

 وی ادامه داد: لازم است مجلس شورای اسلامی در راستای اصلاح و بازنگری قوانین مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهرها گامی اساسی برداشته و موجب رفع شبهات موجود در این زمینه شود.

حجت الاسلام رضوالنی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید بهشتی با تدبیر و مدیریت جامعه را به سمت و سوی عدالت محوری به خوبی سوق دادند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی با معرفی رئیس جدید توسط رهبر معظم انقلاب صرف چند روز آینده و با در دست داشتن سند ارزشمند تحول قضایی با قدرت به مسیر عدالت گستری ادامه خواهد داد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: فلسفه حکومت در نگاه اسلام چیزی جز سامان بخشی جامعه بر محور عدالت نیست.

وی همچنین به ساخت واکسن ایرانی ضد بیماری کرونا توسط دانشمندان کشور ما  عنوان کرد: این دانشمندان با تولید واکسن ایران ضد بیماری کرونا، موجب خنثی سازی تحریم ها و ایجاد اعتماد عمومی به گفتمان ما می‌توانیم گردید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha