چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مصطفایی قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: پاسداری از میراث شهدا ظیفه آحاد جامعه است و  برای  نگهداری از این از آموزه ها و آرمان های شهدا باید در کنار خانواده های صبور و مقاوم آن ها در مسیر بلند پایداری گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، ظهر امروز در مراسم وداع با شهید گمنام که در معراج شهدای استان قزوین برگزارشد  گفت: پیام شهدا، بندگی خداوند، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، دفاع از حق و حقیقت و عدالت، ضدیت با تبعیض و فساد و فقر، زندگی با شرافت و عزتمندانه و تسلیم دشمن نشدن است.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است ولی پیام شهدا به همه ما ایستادگی، امید و دیدن آینده‌ای بسیار روشن پیش پای ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: دشمنان بیش از چهل سال است که  توطئه می‌کند و طبق اعتراف خودش کاری پیش نبرده است و بی تردید به برکت خون مطهر شهدا، آینده بسیار روشن خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی  ایران کشوری است که امروز از ارزش‌های اسلامی دفاع می کند و شهدای ما در ادامه راه ائمه اطهار فداکاری کردند و پیروز شدند و این بزرگترین عزت برای مردم ماست.

وی ادامه داد: امروز، دنیا شاگرد مکتب انقلاب و نظام ماست و دنیا، پای شهدا و ارزش هایی است که آنان آفریند تا عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ما به جهان صادر شود.

وی ادامه داد:  خانواده های شهدا در ادامه راه شهدا با مقاومت و ایستادگی، عزت آفریدند و مهمترین وظیفه ما اکنون ادامه راه شهدا و ارزش گذاری برای خانواده های شهدا است.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: پاسداری از میراث شهدا ظیفه آحاد جامعه است و برای نگهداری از این آموزه ها و آرمان های شهدا باید در کنار خانواده های صبور و مقاوم آن ها در مسیر بلند پایداری گام برداریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha