جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ساختمان جامعه الزهرا

حوزه/پنج دوره کوتاه مدت تک درس با موضوعات «بانوی نمونه قرآنی»، «زن، انتظار، مهدویت»، «احکام مختص بانوان»، «مقابله با اهمال کاری» و «عزت نفس برای بانوان» ویژه عموم بانوان علاقه‌مند سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فهیمه الیاسی با اشاره به برگزاری دوره های کوتاه مدت تک درس اعلام کرد: دوره‌های کوتاه مدت تک درس ویژه عموم بانوان علاقه‌مند سراسر کشور از سوی مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: مباحث این دوره ها شامل «بانوی نمونه قرآنی»، «زن، انتظار، مهدویت»، «احکام مختص بانوان»، «مقابله با اهمال کاری» و «عزت نفس برای بانوان» هستند.

الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا ۲۰ تیر عنوان کرد و گفت: این دوره‌ها در صورت به حدنصاب رسیدن فراگیران، مرداد ماه آغاز می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دوره ها به صورت آفلاین برگزار می‌شوند، یادآور شد: ثبت نام در این دوره ها از طریق سایت مرکز به نشانی https://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha امکان پذیر است.

سرپرست مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعة الزهرا علیهاالسلام همچنین به ارائه بسته ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان اشاره کرد و افزود: در این دوره سه مبحث کلیدی و چالشی از جمله هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، استعدادیابی؛ مدیریت رفتار در فضای مجازی و مهارت‌های مطالعه موفق ارائه می‌شود.

الیاسی تصریح کرد: هزینه ثبت نام در این دوره با تخفیف ۲۰ درصد، ۸۰ هزار تومان است و علاقه‌مندان تا ۲۰ تیر فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

جهت اطلاع از دوره های این مرکز به کانال مرکز با شناسه کاربری https://eitaa.com/borhan_jz و یا @borhan_jz در پیام رسان ایتا مراجعه کنید.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha