پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آغاز آموزش پیشرفته کار با رایانه ویژه کارکنان مدارس و مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان

حوزه / مدیر ساماندهی و نظارت مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: دوره آموزش حرفه ای کار با رایانه با هدف آموزش کاربردی نصب نرم افزارهای کاربردی برگزار می‌شود.

خانم طاهره پیشدار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، مدیر ساماندهی و نظارت مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان، بیان کرد: دوره آموزش حرفه ای کار با رایانه با هدف آموزش کاربردی نصب نرم افزارهای کاربردی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از اول تیر ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، گفت: این دوره به همت حجت الاسلام و المسلمین، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان و با آموزش های ایشان انجام شده و در نهایت در صورت درخواست کارآموزان جلسه آنلاین رفع اشکال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

خانم پیشدار تصریح کرد: با توجه به مفید و مختصر بودن ویدئوهای آموزشی، این استان پس از پایان محتوا را جمع آوری کرده و  آمادگی دارد آن را در اختیار استان های دیگر و همچنین بازماندگان از دوره قرار دهد.

وی در پایان بیان کرد: پس از دوره ضمن برگزاری آزمون، گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا شده و از هر کدام از مدارس علیمه خواهران استان دو نفر برای شرکت در دوره آموزشی حضوری سخت افزار راه می یابند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha