جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوروزی قزوین

حوزه/ مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین گفت: با تشکیل یک دولت جوان، انقلابی، با به کار و جهادی، هر چه زودتر برای سامان بخشی به معضلات و مشکلات کشور باعث شود که دولت جدید امید از دست رفته مردم را دوباره احیاء نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی، مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین، صبح امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین گفت: انتخابات ۱۴۰۰ با فراز و فرودهای خاص خود به پایان رسید و منتخب ملت با رای تقریبا ۶۲% مشخص گردید.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: این انتخابات ویژگی هایی داشت که مخصوص همین شرایط و حال و هوا بود، شرایط کرونایی کشور که بخشی از مردم امکان حضور در پای صندوق های رای نداشتند و برخی کوتاهی ها و  در روند اجرای برگزاری انتخابات که باعث شد اخذ رای با تاخیر انجام شود و در نتیجه بخشی از واجدین شرایط نیز موفق به رای دادن نشدند هم ازویژگی‌های این دوره محسوب می شود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های ارزشمند و ماندگار این دوره از انتخابات که نمود بیشتری هم داشت، این بود که از اولین ساعاتی که پیروز میدان رقابت های انتخاباتی مشخص شد، همه رقبا به وی تبریک گفتند.

وی افزود: حتی نامزدهایی که انصراف داده بودند و افرادی که صلاحیت آنان احراز نگردید بود، نیز تبریک گفتند و یک شور و شوقی در میان جامعه ایجاد شد و فضای وحدت و همدلی را در جامعه به نمایش گذاشت و شیرینی این انتخابات را در ذائقه مردم ماندگار کرد.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین، گفت: مردم علیرغم وضعیت بیماری کرونا و گلایه از برخی نابسامانی ها و سوء مدیریت ها بازهم مانند گذشته پای انقلاب مانده و ثابت کردند که برای همیشه حامی و یاور نظام اسلامی و دینی خود هستند و حضور و مشارکت قریب به ۵۰ درصد در شرایط فعلی نشان از عمق علاقه مندی مردم به انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در این انتخابات دو تفکر خود را به مردم عرضه کردند، تفکری که بیشتر دل به بیرون از کشور بسته است و چندان امیدی به سرمایه داخلی و توان درونی کشور ندارد و تفکری که به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی تاکید دارد، به هر حال مردم تفکر انقلابی را ترجیح دادند و با رای قریب به ۶۲ % حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهور برگزیدند.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: با تشکیل یک دولت جوان، انقلابی، با به کار و جهادی، هر چه زودتر برای سامان بخشی به معضلات و مشکلات کشور باعث شود که دولت جدید امید از دست رفته مردم را دوباره احیاء نماید.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha