چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مراسم تجلیل از خادمین نماز جمعه قزوین

حوزه/ در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین از ۱۷۰ خادم نماز جمعه قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، علی شفیعی شاد، دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین، صبح امروز در مراسم آیین تجلیل از خادمین نماز جمعه قزوین که در سالن اجتماعات مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، اظهارداشت:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با ابتکار بنیانگدار کبیر انقلاب، قرارگاه های فرهنگی نماز جمعه، با هدف ترویج فرهنگ اسلامی، در شهرها راه اندازی شد.

دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین، خاطرنشان کرد: برپایی نماز جمعه و فعال نگه داشتن این قرارگاه‌های فرهنگی از نفوذ دشمن جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه کامل ترین شکل اقامه نماز و پایگاه نماز جمعه تجلی وحدت، همدلی، بصیرت و تقوا است، گفت: نماز جمعه دستاورد انقلاب بوده و در تحکیم پایه های انقلاب نقش آفرین است.

وی اظهار کرد: برپایی نماز جمعه منشأ آثار و برکات فراوانی در جامعه بوده و حضور مردم در این پایگاه عبادی سیاسی خار چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین تصریح کرد: نماز جمعه، پایگاه و جایگاه حراست و حمایت از قرآن، نظام اسلامی و سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب است و امام خمینی(ره) در احیای این سنت دینی نقش بسزایی داشت.

وی ادامه داد: دشمنان با طرح دسیسه‌های مختلف در پی کمرنگ کردن ارزش ها در جامعه بوده و نماز جمعه را مورد هدف قرار می دهند؛ از این رو اقامه نماز جمعه روحیه امید را در جامعه تقویت و ناامیدی را بین دشمنان افزایش می دهد.

وی ضمن تقدیر از خادمین نماز جمعه قزوین بیان کرد: خادمین نماز جمعه عزیزانی هستند که سال‌های متمادی عمر خود را جهت فعالیت‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف انجام دادند که برخی از آنها امروز در بین ما نیستند که یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی میداریم.

لازم به ذکر است، در پایان از خادمین نماز جمعه استان قزوین در این چهل سال کنونی تقدیر شد.

تجلیل از ۱۷۰ خادم نماز جمعه قزوین

تجلیل از ۱۷۰ خادم نماز جمعه قزوین

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha