سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کتاب

حوزه/ کتاب “در مکتب پدر” به قلم آیت الله اراکی توسط انتشارات “نشر ناب ماندگار” از چاپ خارج شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب “در مکتب پدر” به قلم  آیت الله اراکی توسط انتشارات “نشر ناب ماندگار” از چاپ خارج شد.

کتاب در مکتب پدر روایتی از زندگانی و خاطرات آیت الله العظمی میرزا حبیب الله اراکی (رحمة الله علیه) به قلم آیت الله اراکی توسط انتشارات نشر ناب ماندگار به زیور طبع آراسته شد.

رفتار بزرگان و شیوۀ زندگانی‌شان بهترین آموزش اخلاق و سازنده‌ترین درس خودسازی است تأثیری که شرح زندگانی انسان‌های وارسته در دل حق‌طلبان و جویندگان فضیلت و تقوا دارد چشم‌گیر و از سایر انواع مواعظ دل‌انگیزتر و سازنده‌تر و آموزنده‌تر است.

آیت‌الله العظمی حاج میرزا حبیب‌الله اراکی(ره) از نمونه‏ های بارز فضیلت و تقوا بودند. ایشان در خانوادۀ فضیلت و تقوا پرورش یافته و سال‌ها از خرمن علم و اخلاق عالمان بزرگ عصر خویش همچون آیت‌الله ‌العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی(ره) در قم و مرحوم آیت‌الله غروی ‌اصفهانی(ره) و آیت‌الله العظمی آقا ضیاء‌الدین عراقی(ره) و آیت‌الله العظمی شیخ محمدکاظم شیرازی(ره) بهره‏مند گشته و سال‌ها توفیق مرافقت و ملازمت بزرگانی همچون امام خمینی(ره) و آیت‌الله العظمی سیدعبدالهادی شیرازی(ره) را داشتند و از لحاظ اخلاقی و عرفانی تحت تأثیر آیت‌الله سید علی آقا قاضی(ره) بودند و ارادت خاصی به ایشان داشتند و از سویی از دوستان و رفقای صمیمی آیت‌الله شیخ عباس قوچانی(ره) بودند.

این کتاب به خاطرات معنوی و رفتارهای آموزندۀ این دست‏پروردۀ مکتب اهل‌بیت(علیه السلام) می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha