جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تماس تلفنی آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیرحوزه های علمیه در تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین رمضانی، مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان دستور همکاری کامل و با تمام ظرفیت حوزه استان در راستای مهار موج جدید کرونا را داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در تماس تلفنی با مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان و دریافت آخرین اخبار و گزارشات کرونایی در آن خطه، از حجت الاسلام والمسلمین رمضانی خواست تا با تمام ظرفیت به کمک نهادهای درمانی و خدمت رسانی اقدام کنند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: همه ظرفیت های حوزوی و روحانی در خدمت به مردم شریف سیستان و بلوچستان و مهار موج جدید کرونا بکار گرفته شود.

آیت الله اعرافی اظهارکرد: با توجه به شرایط کرونا در کشور و شرایط ویژه استان سیستان و بلوچستان و با عنایت به ظرفیت عظیم و تجربه گرانبهای حوزه علمیه، نهادهای حوزوی، جامعه روحانیت، ستاد حوادث حوزوی و گروه های جهادی طلاب و فضلای حوزه گرانقدر سیستان و بلوچستان، انتظار می رود همه ظرفیت های حوزوی و روحانی در خدمت به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و مهار موج جدید کرونا بکار گرفته شود.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این تماس تلفنی مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان گزارشی از آخرین وضعیت کرونایی استان ارایه کرد و با بیان این که طلاب جهادی در خدمت بهداشت درمان استان برای کمک به بیماران کرونایی هستند، قول داد تمام توان حوزه علمیه و روحانیت را برای کمک رسانی به بیماران را به کار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha