شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: قطعی برق و آب باید از قبل مدیریت می شد، تا مشکلات مردم در فصل تابستان کم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علماء پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه که به مناسبت روز صنعت و معدن صورت گرفت، بر ضرورت رسیدگی فوری به رفع مشکلات مردم تأکید شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با استناد به سخنان امام خمینی(ره)، گفت:  امام راحل همواره تأکید داشتند که دولت تاجر و کاسب خوبی نیست و کار اصلی دولت در امور اقتصادی باید نظارت بوده و دخالت مستقیم در فعالیت های اقتصادی نداشته باشد.

آیت الله علماء تأکید کرد: ۲۵ سال است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نامگذاری سال‌ها را هدفمند با عناوین اقتصادی انتخاب می فرمایند و این موضوع اهمیت فعالیت های اقتصادی را در عرصه کشور آشکار می نماید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: وقتی که می گویند تدبیر و امید، باید این شعار در عرصه زندگی مردم خود را نشان دهد و مردم با مشکلات اقتصادی در گیر نباشند؛ بنابراین ضرورت داشت برخی مشکلات از جمله قطعی آب و برق از قبل مدیریت می شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر می گذاشتند کارفرمایان کار خودشان را انجام دهند و از دور نظارتی دقیق بر فعالیت های آن ها می داشتند، شاید خیلی از مشکلات کنونی ایجاد نمی شد، زیرا خدمات گسترده کارفرمایان و بازاریان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت امید و ضرورت نشاط در سطح جامعه افزود: به رغم همه مشکلات نباید دلسرد شد و همراه با امید و نشاط باید فعالیت هایتان را گسترش دهید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha