چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/  نشست شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی

حوزه/ خانم فائزه اسکندری گفت: جشنواره های مدرسه و استانی خیلی خوب و مغتنم بوده و برای سال آینده نیز می توانند برگزار شوند؛ می توان یک پورتال جامع برای تمام این جشنواره ها و آثار تولیدی آن ها طراحی کرد تا مدیریت بهتری در مورد آن ها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم فائزه اسکندری عضو شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی در جلسه این شورا و مراسم تقدیر از دبیرخانه های برتر دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی گفت: پیشنهاد می کنم در قالب تجربه نگاری به عنوان اولین گام در ترسیم مدل مدیریت دانش در حوزه های علمیه اقدامات آموزشی، زیرساخت های پژوهشی، اقدامات تشویقی و اقدامات پژوهشی به ثبت و بررسی برسند.

اسکندری افزود: طرح پژوهش سراها می تواند طرح خوبی برای ترویج امر پژوهش باشد؛ در حال حاضر در حوزه های علمیه خواهران طرح «تالار محققان» را در دست اقدام داریم.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی خاطرنشان کرد: جشنواره های مدرسه و استانی خیلی خوب و مغتنم بوده و برای سال آینده نیز می توانند برگزار شوند؛ می توان یک پورتال جامع برای تمام این جشنواره ها و آثار تولیدی آن ها طراحی کرد تا مدیریت بهتری در مورد آن ها صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha