جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلیمن حمید شهریاری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، طی پیامی در گذشت احمد جبریل، دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی در گذشت احمد جبریل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعوَن

با نهایت اندوه و تأسف خبر درگذشت مجاهد بزرگ «احمد جبریل» دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین را شنیدیم؛ مجاهدی که عمر خود را وقف فلسطین به عنوان مسئله اساسی امت اسلامی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین سپری کرد.

این مجاهد بزرگ به مدت شش دهه از عمر خود مسیری سخت و مرارت بار را بدون خستگی و با بصیرت و معرفت کامل به سوی آرمانش  گام برداشت.

رژیم صهیونیستی بارها تلاش کرد تا ایشان را ترور کند و از مسیر مبارزه باز دارد ولی آن بزرگوار بر تمامی این دسیسه ها فائق آمد و نقش مقتدرانه خود را علیه تلاش های دشمن و خنثی کردن توطئه های آن را به اثبات رساند.

او اعتقاد داشت که مسأله فلسطین جرء جدانشدنی محور مقاومت است، به همین خاطر مدافع قوی انقلاب اسلامی ایران و حامی قدرتمند سوریه در مقابل توطئه های منطقه ای و بین المللی و دوست وفادار مقاومت اسلامی در لبنان و انصار الله یمن بود.

درگذشت این مجاهد بزرگوار ضایعه ای بزرگ برای محور مقاومت و مبارزات مردم فلسطین بود.

از خداوند متعال مسئلت داریم تا به‌ همرزمان و دوستانش برای ادامه راه این مجاهد بزرگ تا تحقق آرزوهای او در آزادی کامل فلسطین یاری رساند.

درگذشت این عالم بزرگ را به دوستداران و یاران و خانواده ایشان و دیگر مجاهدین فلسطینی تسلیت می گوییم؛ از خداوند متعال میخواهیم ایشان را مشمول رحمت واسعه خود گرداند و با کسانی که در عهد و پیمان خود با خداوند صادق بودند محشور فرماید.

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعوَن.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    0 0
    ایشان در یک جریانی خدمت بزرگی به ایران نمود حقا که مردی با بصیرت بودند