سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام کارگر

حوزه/ حجت الاسلام کارگر از اجرای طرحی مشترک با همکاری حوزه علمیه قم و کرمانشاه خبر داد و گفت: تلاش می کنیم طلابی را که سطح مقدمات در استان تحصیل می کنند، در کنار امامان با سابقه قرار دهیم تا تبدیل به امامانی با تجربه شوند.

حجت الاسلام مهدی کارگر، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اجرایی شدن طرح امامت محله گفت: با گزینش هایی که در استان صورت گرفته است، ۳۰ امام محله گزینش و مشغول به فعالیت شده اند و درصدد هستیم تا روز به روز بر تعداد این افراد افزوده شود.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: حمایت خاصی از امامان محله صورت نمی گیرد و این افراد به صورت خودجوش عمل می کنند، و این موضوع، به دلیل ناهماهنگی هایی است که بین دستگاه های مختلف و سازمان تبلیغات از گذشته وجود داشته؛ اما بحمدالله این ارتباطات و هماهنگی ها به تازگی در حال شکل گیری است.

وی بیان داشت: در تلاش هستیم با رایزنی نهادهای مختلف، جایگاه امامان را تا حد ممکن ارتقاء بخشیم تا مورد اعتماد مردم قرار بگیرم و شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر این عزیزان در عرصه تبلیغ باشیم.

حجت الاسلام کارگر افزود: با همکاری حوزه علمیه قم و کرمانشاه برنامه‌هایی تدوین شده تا شاهد حضور پررنگ طلاب در استان به عنوان امام باشیم و تلاش می کنیم طلابی را که سطح مقدمات در استان تحصیل می کنند، در کنار امامان با سابقه قرار دهیم تا تبدیل به امامانی با تجربه شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha