پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان به مناسبت هفته عفاف و حجاب

حوزه/ نشست سراسری عفاف و حجاب به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علیمه خواهران استان لرستان برای خواهران طلبه برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرزانه عباسی استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان و مدرس مدرسه علمیه محدثه (س) بروجرد، امروز در نشست سراسری عفاف و حجاب که به همت حوزه علمیه خواهران استان لرستان در فضای مجازی ویژه خواهران طلبه سراسر کشور برگزار شد گفت: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید فعالیت های تبلیغی گسترده و برنامه های چشمگیر صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موجب تحکیم و استحکام بنیان خانواده می شود خاطر نشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه راهکاری مناسب برای پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی است.

استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان، با اشاره به اینکه خواهران طلبه و مبلغ باید الگوی عملی برای رعایت عفاف و حجاب در جامعه باشند گفت: طلاب حوزه های علمیه خواهران باید با اخلاق نیکو و سعه صدر در راستای امر به معروف و نهی از منکر برای تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند.

عباسی در پایان با اشاره به اینکه طلاب پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی و دینی در خانواده و اجتماع هستند گفت: خواهران طلبه و مبلغ باید برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب همت جهادی داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha