جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/امام جمعه بندرعباس گفت: در چندسال اخیر اقدامات بسیاری در حوزه افزایش زیرساخت های درمانی انجام شده است اما هنوز هم فاصله امکانات درمانی در هرمزگان با سایر استانها فاصله معناداری وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه هرمزگان، وضعیت بحرانی کرونا در هرمزگان باعث شد که دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از سفر خود به سیستان و بلوچستان به هرمزگان سفر کرده و ضمن بازدید از وضعیت مراکز درمانی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس هم در آن حضور داشت شرکت کند.

امام جمعه بندرعباس در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر بهداشت و درمان و آرزوی شفای عاجل برای دکتر حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان که در بستر بیماری کرونا است، دکتر نمکی را مردی ایستاده در میدان دانست و تلاش ها و زحمات او را در این ایام کرونایی مورد اشاره قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اظهارداشت: شیوع ویروس کرونا موجب شده که علیرغم تمام مشکلات ایجاد شده، فرصت هایی نیز پیش روی استان هرمزگان قرار گیرد.

وی افزود: فرصت ایجاد شده در دوران کرونایی برای هرمزگان این بود که تلاش کنیم کمبودها و خلاهایی که در استان هرمزگان به ویژه در بحث بهداشت و درمان وجود دارد شناسایی و رفع و رجوع کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه افزایش زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و تکمیل تجهیزات، انجام شده اما کافی نیست و فاصله معناداری بین امکانات درمانی هرمزگان با دیگر استان‌های برخوردار وجود دارد که مردم را مجبور می کند برای پیگیری مسائل درمانی خود به استان‌هایی همچون فارس و یزد سفر کنند.

وی اضافه کرد: امکانات بهداشتی و درمانی هرمزگان تاکنون در مواقع بحران تست نشده بود و امسال با توجه به شرایط بدی که در بحث کرونا وجود داشت، موجب شد نقایص، کمبودها و نارسائی های بهداشت و درمان استان خود را نشان دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha