جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ سلسله نشستهای تخصصی مدیران ستادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل ایوب گفت: همانطور که دنیا امروز می خواهد ما را بشناسد، طلاب بسیاری نیز خواهان شناخت دنیا و ارتباط گیری با شیعیان و غیرشیعیان جهان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین آل ایوب مدیر روابط خارجی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه صبح امروز در چهارمین نشست از سلسله نشست های تخصصی مدیران ستادی حوزه که با موضوع طرح ها و برنامه های تحولی در مراکز استانی برگزار شد اظهار کرد: با توجه به تشکیل دهکده جهانی، باید حوزه های علمیه نسبت به مسائل روز دنیا حساسیت خود را ابراز نماید؛ امروز درخواست های زیادی در طرح مباحث مختلف مکتب اهل بیت(ع) از حوزه علمیه قم می شود.

وی گفت: همانطور که دنیا امروز می خواهد ما را بشناسد، طلاب بسیاری نیز خواهان شناخت دنیا و ارتباط گیری با شیعیان و غیرشیعیان جهان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل ایوب ادامه داد: ظرفیت برای دعوت و ارتباط گیری با علمای دینی جهان وجود دارد؛ قدم های خوبی در این موضوع برداشته شده و ما می خواهیم این قدم ها کامل گردند.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع زبان در استان های مرزی که خودشان زبان هایی را مسلط هستند می توان از این ظرفیت برای ارتباط گیری با دیگر ملل استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha