جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق

حوزه/ سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق گفت: برای حفظ باقی مانده وطن و نجات کشور از دست مفسدان، در انتخابات آینده شرکت نخواهم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق طی سخنانی گفت: برای حفظ باقی مانده وطن و نجات کشور از دست مفسدان، در انتخابات آینده عراق شرکت نخواهم کرد.

وی تمامی ملت عراق  را به حمایت از وطن و حفظ وحدت عراق دعوت کرد و نسبت به تبدیل عراق به سرنوشتی شبیه سوریه و افغانستان هشدار داد.

مقتدی صدر تصریح کرد: برای عراق تأسف می خورم که اسیر مصیبت ها و فساد و دزدی ها شده و چیزی جز ویرانی، خواری و ذلّت باقی نمانده است.

وی ادامه داد: ای سرزمین من، بلا، فساد و ظلمی که در تو وجود دارد، دیگر قابل از بین بردن و کاستن آن نیست، همگی بر تو چنگ انداخته و استفاده کرده و ضرر رساندند. من تنها تو را می خواهم و نمی خواهم که با آنها باشم. آنها شرع، عقل و عرف را رعایت نکرده و تنها به دنبال مال، قدرت و سلاح هستند، امّا من این ها را نمی خواهم و تنها وطن را دوست دارم.

رهبر جریان صدر، ملت عراق را به یاری عراق علیه مفسدان، سرسپردگان و عادی سازان روابط دعوت کرد و آنان را نسبت به فروش وطن خود هشدار داد.

وی تأکید کرد: من از مسئولیت خود در قبال حوادث عراق شانه خالی نمی کنم و بخشی از طرح شیطانی برای تسلیم ملت نخواهم بود و تنها در برابر خداوند تسلیم می شوم.

سید مقتدی صدر در پایان ابراز امیدواری کرد که انتخابات با موفقیت برگزار شود و افراد شایسته به قدرت برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha