جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصلح

حوزه/ مدیر حوزه علمیه بوشهر با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای از تلاش های مجاهدانه حجت الاسلام مصلح در حوزه علمیه شهرستان دشتی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، امروز در دیدار با حجت الاسلام عبدالحسین مصلح، امام جمعه خورموج با تقدیر از تلاش های چندین ساله وی در حوزه علمیه استان و به ویژه به عنوان مسؤل مدارس علمیه شهرستان دشتی اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته از سوی روحانیون و اساتید و در رأس آن حجت الاسلام مصلح، حوزه علمیه شهرستان دشتی به لحاظ علمی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه شهرستان دشتی، مهد و خطه عالم پرور استان بوده است گفت: در کنار بزرگان و دیگر علمای بلاد در استان، یکی از برکات این شهرستان وجود بزرگانی نظیر حجت الاسلام مصلح است که تلاش های بسیاری برای پیشرفت حوزه علمیه داشته و امروز ثمره این تلاش ها را در نقطه به نقطه این شهرستان می بینیم.

وی با بیان اینکه طلاب زیادی طی یک دهه اخیر زیر نظر وی تربیت و پرورش یافته اند گفت: امروز هر کدام از این طلاب در جامعه تاثیرگذارند و در بسیاری از عرصه های علمی، جهادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با حضور خود منشأ خیر و برکت شده اند.

همچنین حجت الاسلام عبدالحسین مصلح، امام جمعه خورموج نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام خدری و دیگر معاونان حوزه علمیه استان گفت: شهرستان دشتی سابقه درخشانی در حوزه های علمیه و پرورش عالمان دینی دارد و همواره در سطح استان زبان زد خاص و عام است.

وی افزود: در حال حاضر سه مرکز حوزه علمیه سفیران المهدی، پیامبر اعظم(ص) و فاطمیه(س) در شهرستان دایر است که حوزه علمیه خواهران شهرستان به عنوان مرکز بزرگ فرهنگی در دشتی مطرح است و در مناسبت های مختلف برنامه های اجتماعی خوبی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

گفتنی است در پایان این دیدار مدیر حوزه علمیه بوشهر با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای از تلاش های مجاهدانه حجت الاسلام مصلح در حوزه علمیه شهرستان دشتی تقدیر کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha