پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روز عرفه

حوزه/ مدیرکل مرکز بهداشت کربلا از اجرای یک طرح اورژانسی در روز عرفه و عید قربان خبر داد که بر اساس آن بهترین خدمات پزشکی و بهداشتی به زائران ارائه می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، صباح الموسوی مدیرکل مرکز بهداشت کربلا از یک طرح اورژانسی خبر داد که در روز عرفه و عید قربان اجرایی می شود و بر اساس آن بهترین خدمات پزشکی و بهداشتی به هزاران نفر از زائران و هیئت ها ارائه می شود.

وی افزود: طرح اورژانسی روز عرفه و عید قربان شامل آماده سازی ۵۴ ماشین آمبولانس و تجهیز آن به دارو ها و لوازم ضروری است. این ماشین ها در اطرف عبادتگاه ها، بیمارستان ها، قبرستان ها، چهار راه ها و میدان ها مستقر می شوند.

الموسوی با بیان اینکه اجرای دستور العمل های پیشگیرانه و بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا و سایر بیماری ها از اولویتهای این طرح است، شهروندان و زائران را به رعایت دستور العمل های ستاد مرکز بحران و مراکز بهداشتی و انجام واکسیناسیون کرونا دعوت کرد.

مدیر مرکز بهداشت کربلا تصریح کرد: شعبه های اورژانس بیمارستان ها به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و مراکز بهداشتی در طول ایام عید قربان باز است و مسئولیت واکسیناسیون شهروندان را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha