پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیژن سلیمان پور

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت و تصمیماتی که در کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونای کشور اتخاذ و به استان‌ها ابلاغ شد، برگزاری مراسم روز عرفه تنها در شهرهایی که وضعیت سفید دارند، مجاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه بیژن سلیمان پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز عرفه و عید قربان اظهار است: بر اساس اعلام وزارت بهداشت و تصمیماتی که در کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونای کشور اتخاذ و به استان‌ها ابلاغ شد، برگزاری مراسم روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر در استان‌هایی که وضعیت سفید دارند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در سایر استان‌ها برگزاری این مراسم‌ها ممنوع شده است و با توجه به این که وضعیت قم در طی روزهای اخیر به حالت هشدار درآمده است، در استان قم هیچ برنامه‌ای برگزار نخواهد شد.

سلیمان پور تاکید کرد: توصیه‌ای که به همشهریان عزیز داریم این است که این برنامه‌های این روزها و اعیاد را از طریق صداوسیما و فضای مجازی دنبال کنند.

وی تاکید کرد: نیازمند همدلی و همراهی همه شهروندان برای عبور از این مرحله هستیم تا خدای‌نکرده بر تعداد افراد مبتلابه این بیماری افزوده نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در خصوص برگزاری نماز عید قربان در شهر قم نیز گفت: در این زمینه نیز اطلاعیه‌ای صادر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha