پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله شفیعی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تلاش در حل این مشکل را وظیفه همه مسئولان و دست‌اندرکاران استانی و کشوری دانست و گفت: همه مسئولان باید رفع بحران آب خوزستان را تکلیف جدی و فوری خود بدانند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی نسبت به بحران آب خوزستان واکنش نشان داد و گفت: تأمین آب شرب مردم به‌ویژه مناطق محروم و روستاها از حقوق طبیعی آنان است.

وی بهره‌برداری از آب را از حقوق طبیعی انسان‌ها دانسته و بیان کرد: حتی احشام نیز حق طبیعی و مسلم استفاده از آب را دارا هستند زیرا این شرط حیات و زندگی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: استانی که مردم آن در همه آزمون‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) همه‌چیز خود را در طبق اخلاص نهاده و به میدان آورده‌اند، سزاوار نیست در تنگنای تأمین آب موردنیاز خود و در معرض بی‌آبی و تشنگی قرار گیرند؛ ازاین‌رو همه مسئولان مربوطه باید رفع این نگرانی را تکلیف جدی و فوری خود بدانند.

آیت‌الله شفیعی تلاش در حل این مشکل را وظیفه همه مسئولان و دست‌اندرکاران استانی و کشوری دانست و به‌ویژه از هیات اعزامی از سوی قوه قضاییه خواستار پیگیری موضوع از طریق مقامات کشوری و ذی‌ربط شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha