جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام عباس زارع

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: خدمت به خانواده‌های معزز شهدا با توجه به کار بزرگ آنان، افتخار و موهبتی الهی است که باید قدر آن را دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع، در نشست با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد گفت: کار در شورا نیازمند روحیه جهادی، وقت‌گذاری و برنامه‌ریزی همه‌جانبه است؛ از این رو اعضای شورا باید به خوبی با چالش‌ها و مشکلات شهر آشنا باشند و استعدادهای شهر را هم بشناسند و از همه فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنند.

وی با بیان اهمیت و نقش گلزار شهدای والامقام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: مزار مطهر شهدا قطعه‌ای از بهشت در زمین است و به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تا ابد میعادگاه عارفان و دل‌سوختگان خواهد بود پس باید در راستای سامان‌دهی و نگهداری از این میراث معنوی تلاشی مضاعف انجام داد.

حجت‌الاسلام زارع با تشریح برنامه‌های استان یزد در سامان‌دهی گلزار شهدا، افزود: خوشبختانه با همکاری همه مسئولان استان اقدامات خوبی برای این مهم صورت گرفته است و طرح جامع گلزار شهدای خلدبرین به‌عنوان مهم‌ترین گلزار استان توسط شهرداری و شورای شهر با همکاری بنیاد تهیه‌شده که انتظار می‌رود شورای جدید همکاری لازم را در این خصوص انجام دهد.

مدیرکل بنیاد استان یزد با اشاره به عظمت کار شهدا و ایثارگران، گفت: شهدا در حساس‌ترین زمان با درک صحیح موقعیت، بهترین تصمیم را گرفتند و با لبیک به ندای رهبر انقلاب، حماسه‌ای ماندگار آفریدند.

وی افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا با توجه به کار بزرگ آنان، افتخار و موهبتی الهی است که باید قدر آن را دانست و از این فرصت خدمت، بهترین بهره را گرفت تا در قیامت برابر شهدا روسفید باشیم.

حجت‌الاسلام زارع با اشاره به جامعه آماری ایثارگران استان، تشکیل دفتر حمایت از ایثارگران در شهرداری را با توجه به مشکلات متعددی که این عزیزان در مسائل مختلف ازجمله ساخت‌وساز مسکن و بحث کمیسیون ماده ۱۰۰ دارند، لازم و ضروری دانست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha