پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استاد حوزه علمیه قزوین

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: باید برای تعالی و توسعه کشور تلاش کنیم؛ چرا که ایستادگی و پایداری رمز پیروزی های جمهوری اسلامی در این چهل سال بوده و این روحیه نیز باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، در جمع ائمه جماعات شهر اقبالیه که در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی، ثمره فهم دینی و بصیرت انقلابی مردم ایران اسلامی است و امروز هم امت بصیر کشور ما  پای این انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: بصیرت ملت غیور ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، حضور جوانان و رزمندگان ایران اسلامی در غالب مدافعین حریم ریشه در باورها و اتقادات دینی و اسلامی این امت قهرمان دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: همه موظف هستیم در نظام مقدس  جمهوری اسلامی برای تعالی و توسعه این کشور تلاش  نماییم؛ چرا که ایستادگی و پایداری رمز پیروزی‌های جمهوری اسلامی در این چهل سال است.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تأسی از فرهنگ عاشورا و قیام کربلا و با رهبری داعیانه حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب امروز به عنوان الگوی استکبار ستیزی و مقاومت در منطقه و جهان معرفی شده است.

وی ادامه داد: پیشرفت همه جانبه نظام اسلامی و رهایی از بند وابستگی جبهه استکبار موجب افتخار است و باید این مسئله به عنوان یک الگوی برجسته در جهان معرفی شود.

وی بیان کرد: بحمدالله برخی ملت های مظلوم و مسلمان منطقه، با تأسی از فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی، نظام سلطه را با چالش جدی روبرو کرده و نمونه آن را در جنگ عراق، سوریه و یمن به وضوح می بینیم.

استاد حوزه علمیه قزوین ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) بیان کرد:  امام محمدباقر(ع) شروع کننده مکتب علمی بودند و امام صادق(ع) آن را به اوج خود رساندند و در حال حاضر احادیث بسیاری که در اسلام داریم، از این دو بزرگوار نقل شده است.

حجت الاسلام فاطمیان تصریح کرد: در تاریخ آمده که تنها در یک جلسه درس امام صادق(ع) چهار هزار شاگرد حضور داشتند و جلسات درس امام محمد باقر(ع) هم در همین ابعاد برگزار می‌شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha