جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دولت قوی ایران قوی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: آنچه امروز برای کشور ما بسیار حائز اهمیت است، آن است که بتوانیم با همراهی و همدلی رئیس‌جمهور منتخب را در رفع موانع و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) گفت: امام پنجم شیعیان شاگردان برجسته‌ای در زمینه‌های فقه، حدیث، تفسیر و دیگر علوم اسلامی تربیت کردند که هر کدام وزنه علمی بزرگی به شمار می‌روند.

وی گفت: امام باقر(ع) در سخنان خود، اغلب به آیات قرآن مجید استناد می‌کردند و از کلام خدا، شاهد می‌آوردند و می‌فرمودند: «هر مطلبی گفتم، از من بپرسید که در کجای قرآن است تا آیه مربوط به آن موضوع را معرفی کنم».

حجت‌الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: اگر بصیرت باشد مردم معنی ولایت‌فقیه را می‌فهمند و این اصل مهم در بینش اسلامی یعنی انقلاب و عمل به اسلام است.

وی ادامه داد: دشمنان به‌خوبی می‌دانستند که استمرار این انقلاب در جهان آن‌هم در منطقه‌ای حساس همانند خاورمیانه برای آنان هزینه‌های بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت و از سوی دیگر باعث می‌شود که حیات خلوت آن‌ها در این منطقه عملاً از بین برود؛ به همین دلیل در همان روزهای ابتدایی شکل‌گیری انقلاب به رهبری امام راحل و ملت ایران، دشمنی‌های ابرقدرت‌ها آغاز شد تا جایی که این دشمنی‌ها به اوج خود رسید و جنگ فرسایشی هشت ساله‌ای علیه انقلاب نوپای ایران به راه انداختند، ولی روحیه انقلابی جوانان این مملکت دشمن را در همان سال‌های نخستین جنگ زمین‌گیر کرد.

حجت‌الاسلام مصطفایی ضمن تحسین ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد بیان کرد: ملت ایران در آزمون انتخابات ۲۸ خرداد نمره قبولی گرفتند، ولی آنچه امروز برای کشور ما بسیار حائز اهمیت است، آن است که بتوانیم با همراهی و همدلی رئیس‌جمهور منتخب را در رفع موانع و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم کمک کنیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha