جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه خواهران اشکذر

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر از افتتاحیه هیئت نوجوان فاطمی به همت بانوان طلبه در این شهرستان با هدف برقرای ارتباط صمیمانه با نوجوانان و ارتقای سطح معنوی و نهادینه کردن اصول اعتقادی خبر داد.

زینب غفوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اظهار داشت: هیئت نوجوانان فاطمی با هدف برقرای ارتباط صمیمانه با نوجوانان و ارتقای سطح معنوی و نهادینه کردن اصول اعتقادی همزمان با ایام ذی الحجه در شهرستان اشکذر شروع به کار کرد.

وی افزود: این هیئت که به همت مدرسه علمیه فاطمیه و با همکاری مسئول بانوان هیئت پیروان عترت شهرستان اشکذر، شکل گرفته، نوجوان دوازده تا بیست سال شهرستان را دعوت به عضویت و همکاری می نماید.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر گفت: هیئت نوجوانان برای تشکیل محفلی پر شور و هیجان، و مکانی برای تخلیه انرژی نوجوانان به حساب می آید و از آنجا که خلأ این مسئله در شهرستان برای نوجوانان دختر به خوبی حس می شد، مدرسه علمیه فاطمیه در این زمینه، نیاز به تشکیل محفل و انجام فعالیت های فرهنگی در قالب هیئت احساس کرد.

غفوری تصریح کرد: هیئت علاوه بر بالا بردن سطح معنوی نوجوانان با مسئولیت هایی که به نوجوانان داده می شود موجب رشد اجتماعی آنان خواهد شد.

وی اذعان داشت: برخی از برنامه های ثابت هیئت، دور همی دوستانه با موضوع خودشناسی با حضور  استاد فلاح، مشاور مدرسه علمیه فاطمیه، همخوانی، تهیه نشریه با موضوعات مختلف مذهبی توسط نوجوانان، انجام فعالیت های متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی و برگزاری اردو های درون شهری و برون شهری و برنامه های متنوع از این دست به شمار می رود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha