چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هر کسی در هر پست و جایگاهی که دارد باید در خدمت مردم و جامعه باشد، زیرا اصل انسانیت با این مهم کامل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت هفته بهزیستی نمایندگان تشکل ها و موسسات خیریه استان کردستان با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این دیدار اظهار داشت: خدمت به هم نوع و جامعه افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود، بنابراین امیدواریم که همه ما بتوانیم در خدمت به دیگران پیشرو باشیم زیرا این کار از تکالیف انسانی ما محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: هر کسی در هر پست و جایگاهی که دارد باید در خدمت مردم و جامعه باشد، زیرا اصل انسانیت با این مهم کامل خواهد شد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید بحث خدمت به جامعه و هم نوع به عنوان یک فرهنگ در جامعه شناسانده شود و اگر این کار محقق شود بسیاری از مشکلات از جامعه بشری رخت خواهد بست.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: با این وجود بسیاری از افراد خیر و نیکوکار را در جامعه می بینیم که بدون اینکه وظیفه ای بر آنها تحمیل شده باشد در مسیر خدمت به هم نوع و دیگران هستند که این کار بسیار ارزشمند است و اجری بسیار بزرگ نزد پروردگار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه باید نگاه ما به معلولان تغییر کند، افزود: کسی که از معلولیت ظاهری رنج می برد بی شک باطنی کامل و از شخصیتی بارز برخوردار است، بنابراین باید این مهم را در جامعه نهادینه سازی کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha