پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
برگزیدگان مهرواره محله

حوزه/ پس از برگزاری جلسه داوری آثار برتر محله همدل استان بوشهر برگزیدگان این مهرواره در سطح استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه داوری آثار رسیده به مهرواره‌ محله همدلی امروز با حضور حجت‌الاسلام ‌محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

در این جلسه تمام آثار ارسال شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان اعضاء شرکت‌کننده در جلسه به ارزیابی و داوری آثار مورد نظر پرداختند.

پس از بررسی‌های انجام گرفته و احتساب معدل امتیاز های داوری و پیامک‌های مردمی استان بوشهر حجت‌الاسلام محمد قادری با کسب ۹۰ امتیاز به عنوان نخست استانی دست یافت و به مرحله کشوری راه یافت.

اکرم غیب اللهی با کسب ۸۴ و مصطفی بدری با کسب ۸۲ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم مهرواره‌ محله‌ همدلی استان بوشهر را به دست آوردند.

گفتنی است، جشنواره «مهرواره محله همدل» رویکردی مشارکت محور در قالب انتقاد غیرمستقیم است که علاوه بر بیان مشکلات و کمبودها، تلاش می‌کند با فرهنگ‌سازی طرح مشکلات و بیان مسئله توسط مردم و با احساس مسئولیت و همدلی دلسوزانه مشکل را رصد کرده و نسبت به رفع آن به ارایه راهکار بپردازد. 

سازمان تبلیغات اسلامی با ارایه این مدل جدید تلاش می‌کند تا مشکلات حوزه‌های مختلف محلات و شهرها توسط خود شهروندان شناسایی شده و برای رفع این مشکلات مدل گفتمانی حل مساله را نهادینه کند تا بدون دغدغه مسائل یاد شده برطرف و زمینه توسعه در ابعاد مختلف مهیا شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضاء کمیته داوران در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر جضور داشتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha