شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتاب "معامله با خدا" پیرامون زندگی شهید قاسم احمدی طیفکانی و شهید طلبه احمد کاشانی منتشر شد

حوزه / پژوهشگر مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس گفت: خاطرات ارزشمند شهدا جمع آوری شود تا الگویی برای جوانان قرار گیرد.

 خانم زهرا طیاری، پژوهشگر مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، بیان کرد: کتاب معامله با خدا به بررسی سیره اخلاقی عبادی شهید طلبه احمد کاشانی با استناد به آیات و روایات انجام شده است.

پژوهشگر این مدرسه افزود: این کتاب توسط انتشارات سمت روشن کلمه با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان هرمزگان به چاپ رسید.

این طلبه فعال اضافه کرد: این کتاب در دو فصل به اخلاق فردی و اجتماعی شهید قاسم احمدی طیفکانی و شهید طلبه احمد کاشانی پرداخته است. 

وی با اشاره به شیوه جمع آوری خاطرات شهدا، گفت: جمع آوری خاطرات شهدا، با راهنمایی های خانم سمیه احمدی طیفکانی، معاون پژوهش سابق مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس و خانم ژاله سالاری، کارشناس پژوهش بود که سوال های مصاحبه را طراحی کرده و با انجام گفت‌وگو و مصاحبه به تالیف این کتاب پرداخته شد.

طیاری، اذعان داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، شهید ابراهیم هادی اگر شهید ابراهیم هادی شد، به خاطر قلم نافذ نویسندگان بود؛ بنابراین باید همه شهدا را به خصوص شهدای استان هرمزگان را دریابیم زیرا بسیاری از مادران و پدران شهدا به دلیل کهولت سن در قید حیات نخواهند بود. 

وی در پایان بیان کرد: خاطرات ارزشمند شهیدان باید زودتر جمع‌آوری شود تا إن شاءالله الگویی برای جوانان جامعه قرار گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha