جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیباجی

حوزه / یک بازیگر گفت: متاسفانه کارهای ضعیفی که در حوزه آثار دینی تولید شده اند تماشاگر را از این دست تولیدات دور کرده اند.

هادی دیباجی؛ بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل کارهای ضعیفی که در حوزه آثار دینی تولید شده اند، دیگر مخاطبان اقبال لازم را به کارهای اینچنینی نشان نمی دهند، والا فیلم های دینی نظیر «سیب و سلما» که طرز شایسته ای به موضوعات مورد نظر می پردازند، تماشاگر هم از آن استقبال خواهد کرد.

وی افزود: «سیب و سلما» داستانی معروف از مقدس اردبیلی بود که به شکلی زیبا روایت شد. درباره تاثیرگذاری این کار باید اعلام کنم که به شخصه ای این فیلم مرا تحت تاثیر خود قرار داد. در این فیلم سینمایی تمام اجزا به درستی سر جای خود قرار گرفته بود و برای هر تصویر یک منطق روایی وجود داشت.

این بازیگر ادامه داد: آسیب برخی کارهای دینی این است که از مناسک بدون منطق روایی استفاده می کند. یعنی اگر قرار است صحنه نماز خواندن در کار استفاده شود باید در جای خود این عمل صورت گیرد، والا آن فیلم یا سریال به کاری شعاری تبدیل خواهد شد.

این بازیگر تاکید کرد: هم اکنون در سریالی به نام «برف بی صدا می بارد» مشغول بازی هستم. در این کار نقش یک رزمنده که گرایشات قوی دینی دارد را ایفا می کنم، اما این شخصیت هیچگاه باورهایش را به شکلی شعاری بیان نمی کند.  این اتفاق خوبی است که به نظرم باعث خواهد شد سریال مورد توجه مردم قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha