شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهرک مهدیه

حوزه/ مدیر اجرایی مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم از تمدید زمان نام نویسی شهرک مهدیه حوزه علمیه قم تا ۱۵ مردادماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر گفت: به علت تقاضای طلاب و همچنین جهت بهره مندی بیشتر طلاب از منازل شهرک مهدیه، مدت زمان ثبت نام که پیش از این تا تاریخ ۳۱ تیرماه بود به مدت ۲ هفته تا تاریخ ۱۵ مردادماه تمدید گردید.

مدیر اجرایی مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم افزود: با مساعدت و تمهیدات مدیر شهرک مهدیه؛ واگذاری منازل به طلاب متقاضی نسبت به مرحله قبل ۲ برابر بیش‌تر می‌باشد.

وی افزود: اصلاح رویکرد در اولویت واگذاری‌ها، زمینه را برای بهره مندی هرچه بیشتر طلاب محصل فعال فراهم ساخته است و به طلاب در حال تحصیل شهر قم که امتیازات پژوهشی، تهذیبی و تبلیغی معتنابهی نیز ندارند پیشنهاد می‌گردد در سامانه اقدام به ثبت نام نمایند

مدیر اجرایی مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به چگونگی ثبت نام در شهرک مهدیه گفت: با توجه به اینکه کلیه مراحل ثبت‌نام، بارگذاری و اعلام نتایج تنها از طریق سامانه پیشخوان مرکز مدیریت حوزه به آدرس http://login.ismc.ir  انجام می‌شود. طلاب از مراجعه حضوری به مرکز مدیریت حوزه  اجتناب نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن کرمانی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    چ فایده ما هر سال ثبتنام میکنیم این فقط شعاره مثل دولت پره شهرک مهدیه شاغله کجائید آقا
    • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 0
      آقا بیخود و بی اطلاع نظر نده
  • محسن کرمانی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    چیه خودتم از اونا هستی؟ ؟؟ بی اطلاع نیستم میخوای دونه ب دونه بهت بگم چرا خیال میکنید همه چی درسته
  • محمدحسن قدیری IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    کاملا درسته طرف ی روز تبلیغ نرفته مهدیه هست بهش گفتم چطوری رفتی ؟؟؟ گفت فلانی جورش کرد