جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قاسمی

حوزه/حجت الاسلام قاسمی، با اشاره به حوادث خوزستان گفت: با توجه به اینکه حوادث خوزستان، مردم کشورمان مردم را متاثر کرده، باید هرچه سریعتر با برطرف شدن مسائل و مشکلات، خواسته های مردم این استان عملی گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود، نماز جمعه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: یکی از کارکردهای نماز جمعه وحدت‌آفرینی در جامعه می‌باشد.

وی، با بیان اینکه در نمازهای جمعه کشور مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بیان می‌شود افزود: امامان جمعه باید جامعه را با خرد جمعی هدایت کرده و با کمک رسانه‌ها نبض جامعه را به سمت پویایی و پیشرفت هدایت کنند.

حجت‌الاسلام قاسمی، با اشاره به حوادث خوزستان گفت: با توجه به اینکه حوادث خوزستان مردم کشورمان مردم را متأثر کرده، باید هرچه سریع‌تر با برطرف شدن مسائل و مشکلات، خواسته‌های مردم این استان عملی گردد.

وی، تعلل در برطرف نمودن مشکلات استان خوزستان را گناه کبیره دانست و گفت: قطعاً همان‌طور که مردم قهرمان و صبور این استان در شرایط  سخت جنگ تحمیلی و صحنه‌های دیگر انقلاب همواره مدافع نظام و مدافع انقلاب بوده‌ و در شرایط فعلی نیز همچون کوه با ایستادن در برابر حرکت‌های مذبوحانه اجازه نخواهند داد دشمنان از این آب گل‌آلود سوءاستفاده نمایند.

امام جمعه بادرود، هدف دشمنان در خوزستان را ایجاد آشوب و قرار دادن مردم در مقابل نظام و انقلاب دانست و گفت: دشمنان در خوزستان به دنبال ایجاد مانع برای عدم پیشرفت ایران اسلامی و فلج کردن اقتصاد کشورمان می‌باشند.

وی، عنوان کرد: به کوری چشم همه دشمنان مردم مبارز و مقاوم خوزستان اجازه حرمت‌شکنی را به احدی نداده و نمی‌دهند و دست اشرار ضدانقلاب و سلطنت‌طلب و منافقین را به فضل الهی و برای همیشه کوتاه خواهند نمود.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha