جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
توزیع غذا

حوزه/ مسئول کانون خدمت رضوی سایه بان گفت: به همت خادمیاران رضوی در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر، روزانه حدود ۶ هزار غذای گرم طبخ و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

محمد ربانی، مسئول کانون خادمیاری رضوی سایه بان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان از طبخ روزانه حدود شش هزار غذای گرم در دهه ولایت توسط خادمیاران این کانون خبر داد و اظهار داشت: این کانون علاوه بر طبخ ۶هزار غذا، در روز عید غدیر هزار وصد بسته معیشتی رایگان شامل برنج، حبوبات، روغن، رب، ماکارونی، ماسک، شیرینی و نوشیدنی به خانواده های نیازمند اهدا می کند.

وی اذعان داشت: در محله های مختلف اصفهان از طریق رابط های خادمیاران، نیازمندان شناسایی شده و نسبت به تراکمی که در هر منطقه هست، کمک ها در اختیار آنان قرار می گیرد.

ربانی با بیان اینکه سال گذشته هجده روز طبخ غذای متبرک در ایام دهه ولایت انجام شد، خاطر نشان کرد: امسال براساس شرایط کرونا، این برنامه را به مدت ده روز خواهیم داشت که قریب به یک میلیارد تومان برای این دهه توسط خیرین و خادمیاران رضوی هزینه شده است.

مسئول کانون خادمیاری رضوی سایه بان در حسینیه پامنار اصفهان تصریح کرد: یکی از افتخارات ما این است که در همه مناسبت های ولادت و شهادت اهل بیت در طول سال، سنت حسنه طبخ و توزیع غذا را به صورت متبرک بین نیازمندان داریم.

وی در پایان از مردم به ویژه خیرین دعوت کرد تا با مراجعه به سایت سایه بان کمک های خیرخواهانه خود را برای طبخ غذا جهت کمک به نیازمندان ارسال نمایند.

طبخ روزانه شش هزار غذای گرم در دهه ولایت

طبخ روزانه شش هزار غذای گرم در دهه ولایت

طبخ روزانه شش هزار غذای گرم در دهه ولایت

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha