پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پذیرش

حوزه/ رئیس دانشکده علوم قرآنی اصفهان از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشکده از طریق کنکور سراسری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام سید احمد سجادی با اشاره به پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی اصفهان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اظهار داشت: دانش پژوهان علاقمند به تحصیل در رشته علوم و قرآن و حدیث مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند در این دانشکده ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجویان در این دانشکده از طریق کنکور سراسری صورت می‌گیرد، گفت: شرایط ثبت نام در این دانشکده برای مقطع کارشناسی داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم است و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند در مقطع کارشناسی ارشد این دانشکده ادامه تحصیل دهند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی اصفهان با بیان اینکه زمان ثبت نام این دانشکده برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته پس از اعلام نتایج کنکور سراسری است، تصریح کرد: ثبت‌نام بر اساس ضوابط دفترچه انتخاب رشته سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دانشکده علوم قرآنی قم در سال ۱۳۹۰ تأسیس شده و از بدو تأسیس در مقطع کارشناسی اقدام به پذیرش و تربیت دانشجو کرده است.

حجت الاسلام سجادی با بیان اینکه رشته علوم و قرآن حدیث با گرایش مطالعات قرآن کریم در این دانشکده تدریس می‌شود، گفت: مقطع کارشناسی ارشد در این دانشکده از سال ۱۳۹۲ با پذیرش دانشجو در رشته علوم قرآنی راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: از جمله امتیازهای تحصیل در دانشکده علوم قرآنی اصفهان تحصیل رایگان، پرداخت وام کمک هزینه تحصیلی، پرداخت وام ودیعه مسکن، پرداخت وام کمک هزینه خرید لپ تاپ با بازپرداخت اقساطی بدون بهره بعداز اتمام تحصیل است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی اصفهان با اشاره به ارائه مشاوره تحصیلی رایگان، خوابگاه دانشجویی دولتی و ارائه خدمات رفاهی از جمله (استخر، سالن های ورزشی و اردوهای دانشجویی) و بهره مندی از اساتید برجسته هیأت علمی ابراز داشت: همچنین قاریان و حافظان قرآن کریم و ممتازین تحصیلی از تسهیلات ویژه در این دانشکده برخوردار خواهند بود.

وی با بیان اینکه سالیانه بیش از ۳۰ نفر از دانشجویان این دانشکده جذب آموزش و پروش می شوند گفت: دانشجویان پسر نیز می توانند خدمت سربازی خود را تحت عنوان سرباز معلمی در آموزش پرورش بگذرانند.

حجت الاسلام سجادی تصریح کرد:علاقه مندان برای تحصیل در این دانشکده و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۴۵۸۵۰۷۷۱_۰۳۱ تماس گرفته و یا به سایت دانشگاه علوم و معارف قران کریم به نشانی www.quran.ac.ir مراجعه نمایند

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha