پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مهسا شاه‌حسینی

حوزه/ مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان از اجرای برنامه «یک جرعه کتاب» در سمنان خبر داد و گفت: نقش بانوان دوران هشت‌ساله دفاع مقدس باید بازشناسی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مهسا شاه‌حسینی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان، امروز در کارگروه جوانان و تشکل‌های مردم‌نهاد ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: یاد شهدای عملیات مرصاد را گرامی می‌داریم و امیدواریم بتوانیم از بینش شهیدان و به‌خصوص بینش سردار شهید اخلاقی استفاده کرده و در سبک زندگی خود به کار ببریم.

وی افزود: در ۱۷ کارگروه ذیل ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان، عضو متناظر امور زنان و خانواده حضور فعال دارد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان اضافه کرد: جلسه‌ای برای جمع‌بندی برنامه‌ها و اقدامات در دست انجام در خصوص نقش زنان و خانواده در حوزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

شاه‌حسینی بیان کرد: تأکید داشتیم تا به دور از افزایش تعداد برنامه‌ها، به جاری‌سازی رسالت این برنامه‌ها باکیفیت بالا در تمام شهرستان‌ها پرداخته شود.

وی گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد ارتباط چهره به چهره با مردم داشته و به‌طور قطع می‌توانند ارزش‌های والای دفاع مقدس را بهتر به مخاطبان و مردم منتقل کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان تصریح کرد: باید در محتوای اقدامات و برنامه‌های خود در بحث ارزش‌های دفاع مقدس، به مسائل بنیادی، ارزشی و اصلی بپردازیم و این ویژگی‌ها را برای نسل آینده کشور به‌صورت پررنگ بازگو کنیم.

شاه‌حسینی بیان کرد: رسالت ما امروز خیلی بیشتر از ۴۰ سال گذشته است؛ چراکه نسل جوان امروز ما در حوزه شهود عینی مرتبط با دوران دفاع مقدس خلأهایی را احساس خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نشست مهرآفرینان ویژه بانوان از دیگر مواردی است که درصدد هستیم تا موضع دفاع مقدس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در این برنامه نیز تبیین و تشریح کنیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان افزود: تأکید داریم تا اقدامی نو و جدید در این حوزه در استان شکل گیرد؛ حتی اگر اقدامی کوچک بود، به بهترین نحو ممکن به انجام برسد.

شاه‌حسینی یادآور شد: در سری برنامه «یک جرعه کتاب»، ۵۰ درصد از برنامه‌ها را به حوزه دفاع مقدس با محوریت زنان اختصاص دادیم و از تجربیات صاحبان نظر در این حوزه بهره گرفتیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha