یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ شاهد هستیم که رسانه حوزه، مواضع حوزه که همان مواضع علمای برجسته و دلسوز به دین و خدوم به ملت، مواضع رهبری و مراجع است، را بیان و منتشر می کند، باید بگویم این کار فوق العاده سنگین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به روز خبرنگار و اطلاع رسانی ضمن تبریک این ایام بر پیام رسانی رسانه تأکید کرد و بیان داشت: رسانه خوب رسانه ای است که بتواند اتفاقات و حوادثی که در جامعه ای به وقوع می پیوندد، به درستی اطلاع رسانی، ابلاغ و به گوش مردم برساند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که جریان سازی با پیام رسانی متفاوت است، اظهار داشت: جریان سازی مانند مسئله غدیر است که ساخته شده بدست خدا است؛ بعد از این نقش رسانه و هنرنمایی آن است که می تواند بدرستی آن را به گوش مردم برساند.

این استاد حوزه بیان داشت: به همین دلیل مهمترین رسالت رسانه های دینی انتقال دادن پیام به موقع از حوادث و جریان های ارزشی است که در گذر تاریخ و جامعه اتفاق می افتد.

وی بیان داشت: در کنار این مسئله باید به انتقال درست، صحیح، بدون تحریف و بیان واقع اخبار و... هم توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان این که از رسالت های دیگر و مهم رسانه دینی دشمن شناسی و اطلاع رسانی اهداف و دشمنی های آنها نسبت به جامعه اسلامی به مردم است، بیان داشت: این نوع حرکت می تواند جلوی بسیاری از تحریف ها نسبت به نظام جمهوری اسلامی را بگیرد.

عضو خبرگان رهبری، رسالت خبرنگاران دینی را برای اطلاع رسانی صحیح بسیار سنگین دانست و بیان داشت: الان شاهد هستیم که رسانه حوزه، مواضع حوزه که همان مواضع علمای برجسته و دلسوز به دین و خدوم به ملت، مواضع رهبری و مراجع است، را بیان و منتشر می کند، باید بگویم  این کار، فوق العاده سنگین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha