جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نصیر

حوزه/به مناسبت ۵ مرداد اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، اعضای ستاد نماز جمعه شهر یاسوج به مناسبت ۵ مردادماه چهل و دومین سالگرد برگزاری نخستین نماز جمعه کشور با حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار کرد: نماز جمعه فریضه‌ای عبادی سیاسی است که نقش بسیار مهمی و تأثیرگذاری در تحولات اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و سایر حوزه‌ها دارد.

وی عنوان کرد: بعد از گذشت بیش از ۴ دهه از عمر انقلاب آثار و برکات نماز جمعه را می بینیم و دشمنان اسلام در این سال ها به صورت با تمام تجهیزات و رسانه‌های خود به دنبال دشمنی با این سنگر و تریبون استکبارستیز بوده‌اند.

امام جمعه یاسوج گفت: یکی از این پایگاه‌های حفاظت از انقلاب نماز جمعه است که در چارچوب همه سلایق مردمی است و نقش این جایگاه در اتحاد و همدلی میان اقشار مردم و مسئولان بسیار مهم است و فعالیت اعضای ستاد هم بسیار تاثیرگذار است. 

در ادامه حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج نیز با تبریک ۵ مرداد و همچنین سالروز عملیات مرصاد اظهار کرد: نماز جمعه نماد همبستگی در کشور است.

 رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج با بیان اینکه نماز جمعه سبب حفظ و تقویت ایمان مردم و سرکوب فتنه های دشمنان شده است، گفت: وظیفه اصلی ما ساماندهی مطلوب و باشکوه نماز جمعه است و باید این فریضه دینی را به خوبی برگزار کنیم.

وی با تقدیر از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه یاسوج، افزود: با اینکه کرونا و شرایط سختی بر ما تحمیل شده، اما خوشبختانه در یاسوج با تدابیر لازم نماز جمعه در سطح استان به خوبی برگزار می‌شود. البته براساس قانون تابع تصمیم ستاد ملی کرونا بودیم.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام عبودی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان نیز اظهار کرد: بسیاری از برنامه ها به دلیل نبودن جا و مکان به خوبی اجرا نمی شود و باید در این حوزه خیلی بهتر عمل کنیم که نیاز به تجهیزات و تیم رسانه‌ای قوی داریم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت‌ها متاسفانه پای کار نیستند و ادارات توجهی به مشکلات ستاد نماز جمعه ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha