پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نسرین صادق‌زاده

حوزه/ سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) گفت: دانشگاه حضرت معصومه (س) در حوزه توسعه رشته‌های تحصیلی رشد خوبی را شاهد بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه نسرین صادق‌زاده، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) در دیدار با حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با ارائه گزارشی از ابتدای تأسیس دانشگاه در سال ۱۳۸۶ تاکنون اظهار داشت: این دانشگاه در حوزه توسعه رشته‌های تحصیلی رشد خوبی را شاهد بوده است.

وی افزود: بسیاری از خانواده‌های دغدغه‌مند تمایل به تحصیل دختران خود در فضایی ویژه بانوان هستند لذا این ظرفیت‌ها و مأموریت ویژه این دانشگاه مانع از ادغام آن با دانشگاه‌های دیگر شد.

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) اظهار داشت، مجموعه مدیریتی دانشگاه نیز با برنامه‌ریزی‌های دقیق، خصوصاً استفاده از اساتید متعهد، متدین و متخصص سعی در ایجاد فضایی مناسب برای تحصیل و تربیت دختران دانشجو دارد.

علاوه بر این حجت‌الاسلام محمدرضا آخوندزاده، معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه (س) نیز از برکات وجود دانشگاه تک جنسیتی در جامعه سخن گفت و ادامه داد: در این دانشگاه هم در بعد اخلاقی و فرهنگی با وجود فضایی معنوی، آسیب‌های به‌مراتب کمتری از سایر دانشگاه‌ها را شاهد هستیم و هم در بعد آموزش به نتایج خوبی رسیده‌ایم تا جایی که اغلب دانشجویان این دانشگاه یک ترم زودتر از دانشجویان سایر دانشگاه‌ها دانش‌آموخته می‌شوند.

وی ابراز امیدواری کرد این مجموعه دانشگاهی بتواند با ایجاد فضایی در شأن شهر مقدس قم، آموزش و تربیت دانشجویان دختر را به بهترین نحو اجرا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha