جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام خامنه ای و حجت الاسلام سید رضا حسینی

حوزه/ بیت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا حسینی گلپایگانی (ره) در اطلاعیه ای آورده است: مراسم تشییع آن مرحوم ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه ٧ مرداد از مسجد جامع شهرستان گلپایگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، بیت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا حسینی گلپایگانی(ره) در اطلاعیه ای آورده است: مراسم تشییع آن مرحوم ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه ٧ مرداد از مسجد جامع شهرستان گلپایگان و مراسم ختم، عصر همان روز از ساعت ١٨ تا ١٩/٣٠ در مسجد جامع گلپایگان برگزار می گردد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

روح بلند و ملکوتی خدمتگزار صدیق آستان مقدس أبی عبدالله الحسین (ع)، ابوالشهیدین حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی گلپایگانی (ره) به ملکوت اعلی پیوست.

این عالم ربانی که عمری را در خدمت به اسلام و مکتب نورانی اهل بیت (ع) گذراند و دو فرزند شهید خود را در این راه تقدیم نمود، در ایام عید ولایت امیرالمؤمنین (ع) به دیدار آن حضرت شتافت تا مزد خدمات صادقانه خود را از دست مولای خویش بستاند.

بدینوسیله به اطلاع ارادتمندان آن مرحوم و عموم مؤمنین میرساند که مراسم تشییع ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه مورخ ٧ مرداد از مسجد جامع شهرستان گلپایگان و مراسم ختم آن مرحوم عصر همان روز از ساعت ١٨ تا ١٩/٣٠ در مسجد جامع گلپایگان برگزار میگردد.

همچنین مراسم یادبودی در تهران روز جمعه مورخ  ١٥ مرداد از ساعت ١٨ تا ١٩/٣٠ در مسجد جامع آل یاسین برگزار خواهد شد.

از طرف بیت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حسینی گلپایگانی (ره)

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    خداوند متعال رحمتش کند رحمت الله علیه
  • سعید برخورداری IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    0 0
    روحش شاد من با چشمان خودم حدود یه سال آواخر عمر ایشان در کنارشان شاهد بودم که چقدر دلسوز و غمخوار مردم بودند هر کس غمی داشت و به ایشان می‌گفت تا برطرفش نمیکرد آروم و قرار نداشت