شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کاروان شادی

حوزه/ مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز گفت: در شب و روز عید غدیر کوچه‌ها و خیابان‌های اهواز، با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نورافشانی و کاروان‌های شادی غرق در شور و شعف می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدامین منابی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم تأکید کرد: هیچ‌چیزی نمی‌تواند مانع بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی شود بلکه با توجه شرایط موجود ممکن است که شکل و ظاهر آن تغییر کند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، ستادهای مردمی در راستای بزرگداشت عید بزرگ غدیر خم از هیئات مذهبی و مساجد حاشیه و امامان محله تشکیل شد و بناست تا ساعتی دیگر در شب و روز این عید مراسم‌های مختلفی و پرشورتری در شهرستان اهواز برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز بیان کرد: برگزاری سخنرانی و مداحی در فضای مجازی، نورافشانی در ۵۰نقطه حاشیه شهرستان، ایستگاه‌های صلواتی«با رعایت پروتکل‌های بهداشتی»، ماشین‌های سیار برای اجرای جشن خیابانی، در شب عید غدیر، آذین‌بندی خیابان‌ها، راه‌اندازی کاروان‌های شادی خودرویی در ۳۰نقطه اهواز و در مسیرهای مختلف از بهترین و جذاب‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده می‌باشد.

حجت‌الاسلام منابی با تأکید بر اینکه این برنامه‌ها خودجوش و توسط مساجد به‌ویژه مساجد طرح امام محله و هیئات مذهبی و مساجد حاشیه انجام می‌شوند، گفت: برای اطعام روز غدیر با کمک خیرین و مردم شریف اهواز باشکوه‌تر از سال‌های گذشته انجام خواهند شد و در مناطق محروم توزیع خواهد شد،و همچنین از تمامی مردم ولایت مدار شهرستان اهواز دعوت می‌شود که تا در حد توان برای بزرگداشت این شب و روز قدمی بردارند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha