جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قاسمی

حجت الاسلام قاسمی، امام جمعه را زبان گویای مردم رنج دیده و مستضعف دانست و گفت: نماز جمعه پاک ترین رسانه ای است که پیام مردم را به گوش مسئولین می رساند .

امام جمعه بادرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با اشاره به جایگاه  و وظیفه امام جمعه در نظام اسلامی، گفت: امام جمعه زبان گویای مردم رنج دیده و مستضعف است .
حجت الاسلام علیرضا قاسمی با اشاره به جایگاه  نماز جمعه خاطرنشان کرد: نماز جمعه بهترین جایگاه و پاک ترین رسانه ای است که پیام مردم را به گوش مسئولین می رساند .
وی، ائمه جمعه را سربازان نظام، انقلاب و ولایت دانست و گفت: بر اساس فرمایش امام(ره) نماز جمعه جایگاه عبادت و فعالیت سیاسی است.
امام جمعه بادرود با بیان اینکه بسیاری از افراد در سنگر نماز جمعه رشد کرده اند، اظهار کرد: مدافعین  انقلاب و ولایت و نیروهای بسیجی پرورش یافتگان نماز جمعه اند.
حجت الاسلام قاسمی، به نقش آفرینی نوجوانان و جوانان در ستاد نماز جمعه اشاره کرد و گفت: اعضای ستادهای نماز جمعه برای ترغیب بیشتر مردم و جوانان در نماز جمعه باید برنامه‌های خوب و جذاب را در دستور کار قرار دهند.
وی، با اشاره به حضور پر شور مردم بادرود در نماز جمعه، افزود: حضور چشمگیر مردم متدین و ولایتمدار منطقه بادرود قبل از ویروس کرونا در نماز جمعه قابل تقدیر می باشد.
امام جمعه بادرود عنوان کرد. حضور مردم و مسئولان در نماز جمعه زمینه ساز وحدت  و همدلی  و رفع مشکلات مردم می شود.
 وی،  در پایان از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه و هیئت امنای حسینیه مرکزی شهر بادرود که در طول سال کمال همراهی و همکاری لازم را با ستاد نماز حمعه این شهر داشتند، تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha