جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قاسمی

حجت الاسلام قاسمی، با اشاره به آخرین دیدار اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار که قدری متفاوت تر از دیدارهای پایانی دولت های پیشین بود، مقام معظم رهبری آیندگان و دولت جدید را به استفاده از تجربه دولت دوازدهم توصیه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود که با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مشکینی و علامه شیخ فضل الله نوری، گفت: این عزیزان حق بزرگی به گردن امت اسلامی دارند.

امام جمعه بادرود، در ادامه به روز مباهله اشاره کرد و افزود: یکی از این رویداد های مهم و تاثیرگذار جریان روز مباهله است که در آن توحید، نبوت و امامت آن هم در کاملترین چهره‌ها جلوه کرده است و حقیقت نورانی و ناب خود را نشان داده است.

وی افزود: روز مباهله که مظهر اطمینان، اقتدار ایمانی و تکیه بر حقانیت اسلام است، باید گرامی داشته شود.
حجت  الاسلام قاسمی، با اشاره به آخرین دیدار اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار که قدری متفاوت تر از دیدارهای پایانی دولت های پیشین بود، مقام معظم رهبری آیندگان  و دولت جدید را به استفاده از تجربه دولت دوازدهم توصیه کردند.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی دهد، آنها کمک که  نمی کنند هر جا که بتوانند ضربه خواهند زد و اگر جایی هم ضربه نمی زنند به این دلیل است که نمی‌توانند».
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha