سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان ضمن خداحافظی با مردم، آخرین خطبه‌های نماز جمعه خود را خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ابراز داشت: کشور ما در حفاظت فرزندان امام موسی‌بن جعفر یعنی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) و امام‌زاده یحیی (ع) است و از این رو ما به امام موسی‌بن جعفر (ع) بدهکاریم.

وی افزود: امام موسی کاظم (ع) فرمود در زمین خداوند بندگان ناشناخته دارد که خدمتگزاران مردم هستند و در قیامت در امنیت خدا هستند بنابراین لازم است همه در خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم.

امام جمعه سمنان گفت: از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سپاسگزاری می‌کنم که بنده را در نمازهای جمعه مورد لطف قرار دادند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جواب استعفای من احسان مجدد کردند و من مجددا سپاسگزار هستم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: از مردم ولایی و شهید پرور سمنان سپاسگزارم که ۲۰ سال در سرما و گرما در نمازجمعه‌ها حضور یافتند.

وی افزود: از امام جمعه‌های موقت که در حیات هستند یا نیستند سپاسگزارم که بازوهای من بودند و در روزهایی که نمی‌توانستم با خطبه‌های قوی نماز جمعه را برپا می‌کردند.

آیت‌الله شاهچراغی گفت: از ستاد نمازجمعه، مسئول دفتر خود، مشاوران خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امامان جمعه، علما و مسئولین استان که در این سال‌ها خدمت کردند سپاسگزارم.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار  سمنان بدانید من در مقام امامت جمعه باشم یا نباشم، تا نفس می‌کشم در خدمت شما هستم و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنم.

آیت‌الله شاهچراغی افزود: تا جمعه آینده امام جمعه جدید توسط مقام معظم رهبری معرفی می‌شود و حرمت او بر همه لازم و واجب است و من هم همراه و حامی او هستم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: جوانان بیشتر در نماز جمعه حضور یابید و آن را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنید.

بر پایه این گزارش، آیت‌الله شاهچراغی، پس از حجت ‌الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری با حکم رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۸۰ به سمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان منصوب شد و در ۱۵ تیر ۱۴۰۰ از این سمت استعفا داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha