جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ائمه جمعه «سرخه» و «مهدی‌شهر»

حوزه/ یک منبع آگاه گفت: ائمه جمعه «سرخه» و «مهدی‌شهر» در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کنند و ائمه جمعه جدید جایگزین آنان خواهند شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان ضمن تائید این خبر اظهار داشت: ائمه جمعه «سرخه» و «مهدی‌شهر» در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کنند و ائمه جمعه جدید جایگزین آنان خواهند شد.

حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر، امامت جمعه سرخه و حجت الاسلام محمد بارانی، امامت جمعه مهدی‌شهر را عهده دار هستند.

گزینه هایی برای امامت جمعه سرخه و مهدی‌شهر مطرح شده اند و قرار است در آینده‌ای نزدیک این جابه جایی ها انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام علیکم خواهشمند و استدعا داریم مسئول دفتر آقای حمید رضا پارسا را تغییر دهید و از روحانیت محترم وایمانی وجهادی معرفی گردد . لذا این سالها که آقای کفاش مدیر دفتر حاج آقا بارانی بودند بسیار بخاطر تبعیض و نگاه ویژه به عهده خواص و سلیقه ای و حمایت کسانی که وی را حمایت یا رفاقت داشتند و مسائل دینی و اجتماعی دیدگاه و عملکرد ملموس بود که مورد تذکر لسانی و پیامی و گزارشی داده میشد وحتی به امام جمعه محترم مطالبه و تذکر اقامه میشد که ترتیب اثر بسیار کم رنگ و دیده نمیشد ولذا آقای حمید رضا پارسا جایگزین شده بسیار ناتوان در خصوص مسایل و اعتقاد دینی و اجتماعی و گروه داری و متاسفانه سو استفاده از موقعیت که لازم بدانید اعلام مینمایم و مورد تعجب و نارضایتی مردم عام و مومنین شهر مهدیشهر قرار دارد.متقابلا در خصوص جابجایی از مسئولیت دفتر امام جمعه بزرگوار جدید حتما بلاشک معرفی دگر داشته باشید . فیروزی .امر به معروف و نهی از منکر مهدیشهر