شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار حمید دامغانی

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر لزوم استفاده از ظرفیت مردمی برای مقابله با توطئه‌های دشمن تأکید کرد و گفت: جنگ ما در حوزه افکار و معیشت و اقتصاد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار حمید دامغانی، امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر با بیان اینکه شهرستان شاهرود ویژگی‌های مهمی دارد که رهبری در کلام خود به آنها اشاره داشته‌اند، اظهار کرد: شاهرود مهد شهیدان و عارفان است و مردم این سامان در انتخابات بیشترین مشارکت را داشتند.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات دشمنان امید داشتند، میزان مشارکت را به زیر ۳۰ درصد برسانند، افزود: برآورد و تلاش‌های آنان این بود که در انتخابات نظرسنجی‌ها را در بهترین شرایط ۳۰ درصد بیان کنند و برخی اتفاقات در آن ایام به دشمنان کمک کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: به فضل الهی اتفاق خوبی رقم خورد و مشارکت نزدیک به ۵۰ درصد رقم خورد که خود یک پیروزی برزگ بود؛ چراکه در بدترین شرایط اقتصادی و کرونا این پیروزی بزرگی رقم خورد و مردم استان سمنان در این انتخابات خوب حضور یافتند.

دامغانی خاطرنشان کرد: دشمن برنامه‌ریزی بسیاری در حوزه امنیتی کرده بود، اما دستگاه‌های امنیتی کشور اقدامات خوبی انجام دادند و یکی از بهترین انتخابات به لحاظ امنیتی رقم خورد و مایه سرافرازی انقلاب و نظام شد.

وی با بیان اینکه در انتخابات دشمنان سرخورده شدند، افزود: دشمنان در اتفاقات اخیر در خصوص نارضایتی‌های آب و برق موج‌سواری کردند و تیم‌های مسلحی فرستادند که به فضل الهی خنثی شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هدف از حضور خود در شهرستان شاهرود را دیدار با دوستان و خداقوت به مجموعه این شهرستان دانست و از همه خیران و کارکنان سپاه و بسیج و مسؤولان همراه تشکر کرد.

دامغانی با بیان اینکه بهترین دوران زندگی سازمانی و بیشترین خاطرات را در مکان کانون بسیج جوانان شاهرود داشته است، گفت: این مکان متعلق به شهداست و برکت خود را داشته و احساس تعلق را در کارکنان کانون در صحنه‌های مختلف دیدم.

وی با تأکید بر اینکه کانون جوانان بسیج، مکان مقدسی است که برکت شهدا را حس می‌کنیم، اظهار کرد: باید تلاش کرد این تقدس را ارج نهیم و سازماندهی جوانان را داشته باشیم که این مکان محل آموزش و ورزش و سازمان‌دهی جوانان است که جوانان توانمند و سازمان‌دهی شوند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه جنگ ما در حوزه افکار و معیشت و اقتصاد است، گفت: برای مقابله با این هجمه استفاده از ظرفیت مردمی مهم است که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره فرمودند و این مکان، مناسب برای هم‌افزایی و وحدت همه ظرفیت‌های شهرستان برای اجرای عملیات‌ نرم فرهنگی است.

دامغانی تصریح کرد: اعتقاد داریم در نظام و نرم‌افزار انقلاب اسلامی نیروی انسانی قابل، جهادی، پای کار، مؤمن و معتقد اثرگذار است، نه تجهیزات و امکانات بی‌جان و باید تلاش کنیم از این ظرفیت‌ها استفاده لازم و شایسته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha