پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام‌ غلامرضا قندهاری _ مصاحبه

حوزه/ حجت الاسلام قندهاری با اشاره به این که دشمن تلاش دارد بین مردم و نظام فاصله بیاندازد، گفت: مردم با حضور پر شکوه و حماسی خود در برنامه ها، پیامی به دشمنان می‌دهند که ببینید اگر چه مشکلاتی هم در کشور وجود دارد، ولی ما از انقلاب هیچ‌گاه دست برنمی داریم.

حجت‌الاسلام‌ غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با شاره به سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مراسمات متعددی در استان با برنامه ریزی و هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است و برنامه های ما با وجود شرایط کرونا تعطیل نشده، بلکه به صورت دیگری برگزار شده است.

وی تصریح کرد: تشکیل شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی نیاز انقلاب اسلامی بود، چون ارگان ها و نهادها زیادی شکل گرفته بود و بعد از انقلاب و همه به دنبال این بودند که به یک شکل اهداف انقلاب را پاسداری کنند و در بحث تبلیغات و اجرای مراسم همه نقش ایفا کنند، این باعث می‌شد که با هم تداخل داشته باشند پس بهتر بود که یک نهاد مختص این برنامه ها تشکیل شود تا مدیریت متمرکز بگیرد.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به این که دشمن تلاش دارد بین مردم و نظام فاصله بیاندازد، افزود: از زمانی که شورا شکل گرفت نقش خوبی ایفا کرد. در ایام الله ها فعالیت شورا نمود پیدا می‌کند. مردم با حضور پر شکوه و حماسی خود در برنامه ها، پیامی به دشمنان می‌دهند که ببینید اگر چه مشکلاتی هم در کشور وجود دارد، ولی ما از انقلاب هیچ‌گاه دست برنمی داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: علاوه بر دلسردی دشمن با حضور پرشور مردم، این حضور ها برای کسانی که علاقه مند به نظام هستند هم دلگرمی است، وقتی می‌بینند که هنوز مردم ایران با شور و هیجان خاص در صحنه حضور دارند و انقلابشان را پاسداری می‌کنند، دلگرمی برای آنان است.

وی اظهار کرد: مأموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه ریزی و هماهنگی است که دستگاه های متعدد را با هم هماهنگ کند و بعد نظارت بر برنامه ها و اجرای مراسم ها که الحمدلله تا به حالا موفق بوده است.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به وضعیت کرونا در کشور، گفت: با اوضاع کرونا همچنان برنامه های را برگزار کرده ایم، البته با رعایت پروتکل های بهداشتی. شاید شیوه برنامه ها تغییر کرد، ولی تعطیل نشد.

وی افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در بحث مواسات و همدلی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بحث کمک رسانی به محرومان و جامعه نیازمندان، جلسات متعددی با خیرین برگزار کردیم و کمک های فراوانی انجام شد که می توان به توزیع بسته های معیشتی و غذا در مناسبت های مختلف اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه ها دعوت مردم به وحدت و انسجام و حفظ یکپارچگی و در صحنه حضور داشتن مردم بوده است که الحمدلله در بحث انتخابات شاهد حضور پرشور مردم بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha