جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید

حوزه/ معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برخی نهادهای تصمیم گیر در عرصه هنر، رسانه وفضای مجازی آشنایی کاملی با این عرصه ندارند و بدون توجه به منطق این فضا، در مورد آن تصمیم گیری می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در بازدید از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق  با اشاره به روند شکل گیری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: آنچه از آغاز کار خیلی حائز اهمیت بود این است که بتوانیم در عرصه هنر، رسانه و فضای مجازی کار را با منطق این عرصه ها پیش ببریم.

وی افزود: بسیاری از نهادهای فعال در عرصه هنر، رسانه و فضای مجازی که کار تصمیم گیری را هم انجام می دهند، آشنایی لازم با این عرصه را ندارند و منطق حاکم بر این فضا را نمی شناسند، در نتیجه بعضاً تصمیمات غلط در این حوزه اتخاذ می کنند.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: با این دغدغه وارد کار شده ایم و در نهایت به ایده پلتفرم شهر مجازی رسیدیم.

وی بیان کرد: یکی از موارد مهم این بود که هویت ما به عنوان معاونت فضای مجازی چیست و در بحث و گفت و گوها به این رسیدیم که هرچقدر بتوانیم فراتر از نگاه امنیتی، روحیه اجتماعی و فرهنگی را تقویت کنیم و در این صورت موفق تر خواهیم بود و به هویت حقیقی معاونت نزدیکتر خواهیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    فیه ما فیه
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    و این منطق قطعا وادادگی و انفعال نیست