جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همتی استاندار هرمزگان

حوزه/ استاندار هرمزگان گفت: جامعه ای که از نعمت روحانیت بهره مند باشد بدون تردید آن کشور به شکل صحیح اداره می شود و تضمین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، فریدون همتی استاندار هرمزگان و جمعی از نمایندگان این استان عصر امروز در دیدار با آیت الله اعرافی اظهارکرد: تمدن اسلامی از حوزه علمیه شکل گرفته است و نیروهایی که تمدن ساز تربیت شده در حوزه می تواند تمدن اسلامی حقیقی را شکل دهند.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه با محوریت روحانیت تضمین می شود، افزود: اداره این کشور به دست تربیت یافتگان حوزه علمیه به شکل صحیح صورت می گیرد.

همتی با اشاره به اهمیت شناسایی آسیب های اجتماعی در جامعه، اذعان کرد: حوزه علمیه می تواند راهکارهای مهمی برای رفع مشکلات در جامعه ارائه دهد و خود نیز مجری آن شود.

استاندار هرمزگان اظهارکرد: تاکنون هر کاری به حوزه علمیه سپرده شده است با کمترین هزینه و بالاترین دستاوردها انجام شده است. لذا طی این سالها حوزه‌های علمیه در سراسر استان را با توجه به نقش و تاثیرگذاری و جایگاه آن در جامعه مورد حمایت قرار داده ایم.

وی افزود: توسعه و ایجاد حوزه ها و مدارس علمیه در مناطق مختلف کشور یکی از مهمترین کارهای فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و ما در استان هرمزگان نیز در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نبوده ایم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha